08:44 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت دلار و یورو

قیمت طلا، سکه و ارز در یکشنبه ۱۲ اسفند
پایگاه خبری راد: جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در یکشنبه ۱۲ اسفند را در این خبر بخوانید.
دلار کاهشی شد
پایگاه خبری راد: قیمت دلار و یورو، در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه 6 بهمن ماه
پایگاه خبری راد: با وجود افزایش سه دلاری قیمت اونس طلای جهانی، امروز قیمت انواع طلا و سکه در بازار روند کاهشی داشت. نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها نیز نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
چرا دلار گران شد؟
پایگاه خبری راد: قیمت دلار و یورو در هفته جاری روند صعودی را طی کرد. رئیس‌کل بانک مرکزی برخی مصوبات اقتصادی دولت را دلیل این موضوع می‌داند.
قیمت طلا، سکه و ارز در آخرین روز بهمن‌ماه
پایگاه خبری راد: امروز با افزایش قیمت اونس جهانی، قیمت طلا و سکه تمام هم افزایش یافت. نرخ دلار و یورو در صرافی‌های مجاز نسبت به دیروز اندکی کاهش هم یافت.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه
پایگاه خبری راد: امروز قیمت انواع سکه طلا و همچنین دلار و یورو در بازار روند صعودی داشت.
آخرین نرخ ارز در صرافی‌ها
پایگاه خبری راد: بانک‌ها امروز (۲۳ بهمن) قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۴۵۹ تومان و قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۹۲۳ تومان اعلام کرده‌اند.
جدیدترین قیمت ارز، سکه و طلا
پایگاه خبری راد: نرخ دلار در صرافی بانک‌ها امروز با افزایش همراه بود اما بانک‌ها نرخ خرید این نوع ارز را نسبت به روز قبل کاهش دادند. در بازار طلا نیز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز به چهار میلیون و ۱۹۵ هزار تومان رسید.
دلار در بازار گران شد، در بانک ارزان
پایگاه خبری راد: در حالیکه نرخ دلار در صرافی بانک‌ها امروز (هفتم بهمن) با افزایش همراه بود، بانک‌ها نرخ خرید این نوع ارز را نسبت به روز قبل کاهش دادند.
کاهش قیمت طلا و ارز در اولین روز از آخرین ماه پاییز
پایگاه خبری راد: قیمت طلا با وجود افزایش در بازار جهانی، به روند کاهشی خود در بازار داخلی ادامه داد و نرخ دلار نیز در صرافی بانک ملی با کاهش قیمت روبرو شد تا بدین صورت بازار ارز و طلا با کاهش قیمت به استقبال آذرماه برود.
 نرخ دلار در صرافی‌ها!
پایگاه خبری راد: نرخ فروش دلار در صرافی بانک‌ ملی کاهش یافت و به ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
امیدوارم با تعدیل‌قیمت‌های اخیر، دلار به قیمت واقعی نزدیک شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امیدوارم با تعدیل‌قیمت‌های اخیر، دلار به قیمت واقعی نزدیک شود.
علت رشد نقدینگی در بورس چیست؟
پایگاه خبری راد: طی روزهای اخیر قیمت سهم‌ها در بورس اوراق بهادار با رشد فزاینده‌ای همراه بود. معاون نظارت بر ابزارها و نهادهای مالی می‌گوید افزایش قیمت دلار و حذف سقف رقابت محصولات فولادی و پتروشیمی در جذب نقدینگی در بورس تاثیر داشته است.
بازار ارز در روز استیضاح وزیر
پایگاه خبری راد: بازار ارز در جریان استیضاح امروز وزیر اقتصاد هر چند که با افزایش قیمت همراه بود، اما فعالان بازار می‌گویند این روند تحت تاثیر برکناری وزیر اقتصاد نبوده و این افزایش تقاضا برای خرید است که نوسان ایجاد کرده است.
حال و هوای بازار پس از اجرای بسته جدید ارزی
پایگاه خبری راد: قیمت دلار، یورو و سکه در بازار روز چهارشنبه ارزان‌تر از سه شنبه بود. البته هر قدر به ظهر نزدیک‌تر شد، افزایش قیمت در بازار مشهودتر بود و نهایتا دلار به ۹۷۰۰ تومان، یورو به ۱۱ هزار و ۲۰۰ و سکه تمام بهار آزادی به سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.